Verzending & bestellen

 

Hoe lang is de levertijd? 

We hebben 2 opties:
  1. Snelle levering: Deze levering is binnen 1 werkdag in huis
  2. Standaardlevering: Deze verzendoptie is altijd gratis en duurt ongeveer  6-13 werkdagen.
Onze bestellingen van onze standaardlevering worden vanuit ons magazijn in het buitenland verzonden, we kunnen om die reden moeilijk een precieze schatting geven.

Wat zijn de verzendkosten?

  1. Snelle levering: €2,99. OF gratis vanaf een bestelwaarde van €50,- euro.
  2. Standaardlevering: Altijd gratis

 

Hoe snel is mijn pakketje geleverd?

  1. Snelle levering: Als je voor 23:30 besteld, verzenden we het pakketje nog op diezelfde dag.

    Je hebt je bestelling in 98% van de gevallen de volgende dag in huis (alleen zondag telt niet mee).

    In de praktijk kun je zelfs tot 23:45 bestellen, maar dat redden we niet altijd.

 

Kan ik mijn producten gratis laten leveren?

Ja! Dat kan op 2 manieren:

 

  1. Met bestelwaarde van meer dan €50,- krijg je automatisch een snelle levering.
  2. Met onze gratis standaardleveroptie (ongeacht bestelwaarde). De levertijd is 13 werkdagen. Hier zit alleen geen tracking code bij.

 

Welk postbedrijf verzend de pakketten van Zentana?

PostNL & DHL. Waarom 2 leveranciers?

Dit doen we zodat we onze snelle leveringen tot 23:30 nog op dezelfde dag verzonden worden.

Onze voorkeur gaat uit naar PostNL. Maar PostNL accepteert zendingen tot maximaal 17:30. DHL neemt de zendingen tussen 17:30 en 23:30 mee.

Hier merk je voor de rest niets van ;) Maar dan weet je waarom.

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Ja! Als je 8 producten of minder bestelt past het door je brievenbus. Je hoeft dus niet meer thuis te blijven ;) 

Bestel je meer? Dan maken wij er een pakketje van.

Is de snelle levermethode beschikbaar voor alle producten?
Ja! Wij hebben alles op voorraad. Als wij een product niet binnen 1 dag kunnen leveren, kun je het ook niet meer bestellen op de website.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij sturen je per email updates over je bestelling indien je voor een snelle levering hebt gekozen. Op de standaardlevering kun je niet zelf je bestelling volgen.

Hoe werkt de levergarantie?

Op elke bestelling geeft Zentana een levergarantie. Dit betekent dat wij garanderen dat elke bestelling aankomt. Als dit niet het geval is krijg je je geld terug of worden de producten alsnog opnieuw geleverd.

Uitzonderingen hierop zijn; verkeerd ingevoerde adresgegevens, logistieke vertragingen/fouten van het postbedrijf.

Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

Na elke bestelling sturen wij automatisch een orderbevestiging vanaf ons mailadres (info@zentana.nl). Heb je de email niet ontvangen of kun je hem niet vinden? Bekijk dan je spambox of stuur ons een email vanaf het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst, dan sturen we hem opnieuw naar je toe. Bekijk ook of info@zentana.nl niet in de geblokkeerde zenderlijst staat.


Heb je per ongeluk een verkeerd emailadres opgegeven? Neem dan contact met ons op via onze contactpagina.

Hoe wijzig ik mijn adres? 

Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, verwerken wij vrijwel direct je order. In enkele gevallen kunnen we nog een adres wijzigen, hier geven wij geen garanties op. 

Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze contactpagina.

 

Aanmelden nieuwsbrief