PostNL & DHL. Waarom 2 leveranciers?
Dit doen we zodat we onze snelle leveringen tot 23:30 nog op dezelfde dag verzonden worden.
Onze voorkeur gaat uit naar PostNL. Maar PostNL accepteert zendingen tot maximaal 17:30. DHL neemt de zendingen tussen 17:30 en 23:30 mee.
Hier merk je voor de rest niets van ;) Maar dan weet je waarom.
Ja! Als je 8 producten of minder bestelt past het door je brievenbus. Je hoeft dus niet meer thuis te blijven ;)
Bestel je meer? Dan maken wij er een pakketje van.
Is de snelle levermethode beschikbaar voor alle producten?
Ja! Wij hebben alles op voorraad. Als wij een product niet binnen 1 dag kunnen leveren, kun je het ook niet meer bestellen op de website.
Wij sturen je per email updates over je bestelling indien je voor een snelle levering hebt gekozen. Op de standaardlevering kun je niet zelf je bestelling volgen.
Op elke bestelling geeft Zentana een levergarantie. Dit betekent dat wij garanderen dat elke bestelling aankomt. Als dit niet het geval is krijg je je geld terug of worden de producten alsnog opnieuw geleverd.
Uitzonderingen hierop zijn; verkeerd ingevoerde adresgegevens, logistieke vertragingen/fouten van het postbedrijf.
Na elke bestelling sturen wij automatisch een orderbevestiging vanaf ons mailadres (info@zentana.nl). Heb je de email niet ontvangen of kun je hem niet vinden? Bekijk dan je spambox of stuur ons een email vanaf het emailadres waarmee de bestelling is geplaatst, dan sturen we hem opnieuw naar je toe. Bekijk ook of info@zentana.nl niet in de geblokkeerde zenderlijst staat.
Nadat je een bestelling bij ons hebt geplaatst, verwerken wij vrijwel direct je order. In enkele gevallen kunnen we nog een adres wijzigen, hier geven wij geen garanties op.
Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze contactpagina.
Is vandaag nog verzonden
Denk rustig na en retourneer zorgeloos
100% beveiligde SSL
Vanaf €35,- bestelwaarde
Altijd bereikbaar voor vragen