In het kort
Over ons
Zentana staat voor innerlijke kracht, rust en geluk.
Onze missie is om spirituele en betekenisvolle sieraden uit alle delen van de wereld beschikbaar te maken voor jou.
De sieraden die wij aanbieden zijn bedoeld om je te helpen met het openen en verbreden van je gedachten.
Verzending
Gratis vanaf €40,- bestelwaarde. In alle andere gevallen: €4,99
Op werkdagen voor 23:59 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden en morgen in huis.
Je ontvangt in je ordebevestiging een tracking link zodat je je bestelling te allen tijde kunt volgen.
Levertijden overzicht:
Maandag bestellen = Dinsdag in huis
Dinsdag bestellen = Woensdag in huis
Woensdag bestellen = Donderdag in huis
Donderdag bestellen = Vrijdag in huis
Vrijdag bestellen = Zaterdag in huis
Zaterdag bestellen = Dinsdag in huis
Zondag bestellen = Dinsdag in huis
*Let op: Belgische zendingen kunnen een werkdag langer duren.
Je hebt je bestelling in 97% van de gevallen de volgende dag in huis (alleen op zondag en maandag worden er geen pakketjes geleverd).
Na het plaatsen van een bestelling krijg je van ons een orderbevestiging. In deze e-mail kun je zelf je pakketje volgen met een track & trace code.
Is je bestelling kwijt of zie je een abnormale vertraging? Neem dan contact met ons op. Dat kun je het beste doen door:
- Ons een e-mail te sturen (met je ordernummer)
- Het contactformulier in te vullen (met je ordernummer)
Voor sieraden:
Minder dan zes producten: ja. Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspakketje.
Meer dan zes producten: nee. We maken er een pakketje van.
Let op: Het kan voorkomen dat de bezorger het pakketje alsnog persoonlijk moet overhandigen in verband met een afwijkend formaat van de verzenddoos/brievenbus.
Je kunt helaas niet zelf je producten ophalen.
PostNL, Bpost en DHL.
Bestelling & Betaling
Als je je bestelling hebt voltooid, verwerken wij deze vrijwel direct. In enkele gevallen kunnen wij je adres nog wijzigen. Hier geven we geen garanties op.
Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze contactpagina.
Je kunt bij Zentana veilig en vertrouwd afrekenen met:
- iDeal
- Klarna
- Paypal
- Creditcard
- Bancontact
- SOFORT
- Belfius Direct
- KBC/CBC
Alle betalingen verlopen via een 100% beveiligde SSL verbinding.
Als je je bestelling hebt voltooid, krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook je ordernummer.
Heb je de orderbevestiging niet ontvangen of kun je hem niet vinden? Kijk dan in je spambox (ongewenste mail) of stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt gedaan, dan sturen we je de orderbevestiging opnieuw toe.
Zorg ervoor dat info@zentana niet in je geblokkeerde afzenderlijst staat.
Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je alsnog een update geven over je bestelling.
Service & Garantie
Bij Zentana heb je op elk product 2 maanden garantie.
Voor sterling zilveren/gouden sieraden heb je 3 maanden garantie.
Is er een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?
Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Stuur je ordernummer & een foto van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing
Ontdek alles over retouren op onze retourpagina.
Gratis retouren bestaan niet...
Er zijn twee soorten verzendkosten:
1. De verzendkosten van de heenzending (naar jou toe)
2. De verzendkosten van de terugzending (naar ons toe)
1. De verzendkosten van de heenzending
De kosten voor de heenzending reken je af op zentana.nl als je een bestelling plaatst.
- Volledige bestelling retourneren: Je krijgt de kosten van de heenzending terug als je je volledige bestelling retourneert.
- Een deel van je bestelling retourneren: Bij een bestelwaarde van €40 of meer rekenen wij geen verzendkosten voor de heenzending, en is je bestelling dus gratis naar je verzonden. Dit noemen wij de gratis verzenddrempel.
Als je besluit een deel van je bestelling retour te sturen, kan het zijn dat je oorspronkelijke bestelwaarde onder de gratis verzenddrempel uitkomt. In dit geval houden wij €4,99 in op het terug te storten bedrag.
2. De verzendkosten van de terugzending
De kosten voor een terugzending zijn de kosten die je maakt indien je je product(en) retour wilt sturen. Deze kosten zijn altijd voor eigen rekening (tenzij anders afgesproken). Het staat je vrij om zelf te beslissen met welke vervoerder je de producten retour stuurt.
Vanaf het moment dat wij je retourbestelling ontvangen hebben we 5-10 werkdagen nodig om deze te verwerken.
Afhankelijk van jouw gekozen betaalmethode kan het nog enkele werkdagen duren voordat je de terugbetaling ontvangen hebt.
Indien je armband binnen 2 maanden stuk is gegaan heb je recht op een reparatie of vervanging van het product.
Is een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?
Je kunt altijd contact opnemen of meld direct je defecte artikel aan via onze portaal.
Indien je een armband met elastiek hebt die te groot is, kun je hem zelf knippen. Je kunt er 1-2 kralen tussenuit halen en de armband opnieuw knopen.
Als je armband te klein is, kun je deze reparatie-set bijbestellen. Hier zit genoeg elastiek in + enkele extra kralen en tussenstukjes.
Contactformulier
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Groene doelen
Van de bestellingen wordt op de fiets afgeleverd
Plasticvrije verpakkingen
Van de retouren wordt gerecycled of gedoneerd