Oops

🥹 Dat is niet de bedoeling. We lossen het graag met je op.

Geef ons zoveel mogelijk info over je klacht of vraag.

We gaan met positieve energie ons best voor je doen om het goed te maken!

Contactgegevens & Bereikbaarheid

Contactgegevens & Bereikbaarheid

info@zentana.nl - Gemiddeld binnen 4 uur reactie. Maximaal 48 uur.

0850 60 5880 - Op werkdagen tot 22:00u. Weekenden tot 17:00u.

Bezoekadres (op afspraak)
Zentana Office
Amstelvlietstraat 515
1096GG, Amsterdam

KvK-nummer: 68949243
Btw-identificatienummer: NL002251699B22

Vraag en antwoord

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis vanaf €40,- bestelwaarde. In alle andere gevallen: €4,99

Hoe lang is jullie levertijd?

Op werkdagen voor 23:59 uur besteld is dezelfde dag nog verzonden en morgen in huis.

Je ontvangt in je ordebevestiging een tracking link zodat je je bestelling te allen tijde kunt volgen.

Levertijden overzicht:
Maandag bestellen = Dinsdag in huis
Dinsdag bestellen = Woensdag in huis
Woensdag bestellen = Donderdag in huis
Donderdag bestellen = Vrijdag in huis
Vrijdag bestellen = Zaterdag in huis
Zaterdag bestellen = Dinsdag in huis
Zondag bestellen = Dinsdag in huis
*Let op: Belgische zendingen kunnen een werkdag langer duren.

Mijn bestelling is nog niet geleverd, wat moet ik doen?

Je hebt je bestelling in 97% van de gevallen de volgende dag in huis (alleen op zondag en maandag worden er geen pakketjes geleverd).

Na het plaatsen van een bestelling krijg je van ons een orderbevestiging. In deze e-mail kun je zelf je pakketje volgen met een track & trace code.

Is je bestelling kwijt of zie je een abnormale vertraging? Neem dan contact met ons op. Dat kun je het beste doen door:
- Ons een e-mail te sturen (met je ordernummer)
- Het contactformulier in te vullen (met je ordernummer)

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Voor sieraden:
Minder dan zes producten: ja. Je bestelling wordt verzonden als brievenbuspakketje.

Meer dan zes producten: nee. We maken er een pakketje van.

Let op: Het kan voorkomen dat de bezorger het pakketje alsnog persoonlijk moet overhandigen in verband met een afwijkend formaat van de verzenddoos/brievenbus.

Kan ik zelf mijn bestelling ophalen?

Je kunt helaas niet zelf je producten ophalen.

Welk postbedrijf verzendt de pakketten van Zentana?

PostNL, Bpost en DHL.

Vraag en antwoord

Bestelling & Betaling

Ik heb een verkeerd adres ingevoerd, kan ik dit nog wijzigen?

Als je je bestelling hebt voltooid, verwerken wij deze vrijwel direct. In enkele gevallen kunnen wij je adres nog wijzigen. Hier geven we geen garanties op.

Wil je een adreswijziging doorgeven? Doe dit dan zo spoedig mogelijk via onze contactpagina.

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Je kunt bij Zentana veilig en vertrouwd afrekenen met:

  • iDeal
  • Klarna
  • Paypal
  • Creditcard
  • Bancontact
  • SOFORT
  • Belfius Direct
  • KBC/CBC

Alle betalingen verlopen via een 100% beveiligde SSL verbinding.

Waar kan ik mijn ordernummer terugvinden?

Als je je bestelling hebt voltooid, krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail staat ook je ordernummer.

Heb je de orderbevestiging niet ontvangen of kun je hem niet vinden? Kijk dan in je spambox (ongewenste mail) of stuur ons een e-mail vanaf het e-mailadres waarmee je je bestelling hebt gedaan, dan sturen we je de orderbevestiging opnieuw toe.

Zorg ervoor dat info@zentana niet in je geblokkeerde afzenderlijst staat.

Heb je per ongeluk een verkeerd e-mailadres opgegeven? Neem dan contact met ons op. Wij kunnen je alsnog een update geven over je bestelling.

Vraag en antwoord

Retour FAQ

Hoe stuur ik een product retour?

Ontdek alles over retouren op onze retourpagina.

Waarom moet ik betalen voor een retour?

Retouren zijn niet gratis.

We ontmoedigen onverantwoord shoppen en hebben geen 'gratis' retourkosten in onze productprijzen verrekend.

We kiezen bij Zentana voor een gulden middenweg en hebben de retourkosten zo voordelig mogelijk gemaakt voor je.

Je kunt bij ons verzendlabels kopen tegen een gereduceerd tarief.

Of je kunt je retourzending zelf regelen via een verzender naar keuze.

Hoe zit het met de verzendkosten van een retourbestelling?

Gratis retouren bestaan niet...

Er zijn twee soorten verzendkosten:

1. De verzendkosten van de heenzending (naar jou toe)
2. De verzendkosten van de terugzending (naar ons toe)

1. De verzendkosten van de heenzending
De kosten voor de heenzending reken je af op zentana.nl als je een bestelling plaatst.

-  Volledige bestelling retourneren: Je krijgt de kosten van de heenzending terug als je je volledige bestelling retourneert.
-  Een deel van je bestelling retourneren: Bij een bestelwaarde van €40 of meer rekenen wij geen verzendkosten voor de heenzending, en is je bestelling dus gratis naar je verzonden. Dit noemen wij de gratis verzenddrempel.

Als je besluit een deel van je bestelling retour te sturen, kan het zijn dat je oorspronkelijke bestelwaarde onder de gratis verzenddrempel uitkomt. In dit geval houden wij €4,99 in op het terug te storten bedrag.

2. De verzendkosten van de terugzending
De kosten voor een terugzending zijn de kosten die je maakt indien je je product(en) retour wilt sturen. Deze kosten zijn altijd voor eigen rekening (tenzij anders afgesproken). Het staat je vrij om zelf te beslissen met welke vervoerder je de producten retour stuurt.

Ontdek ons simpele & volledige retourbeleid hier.

Kan ik zelf mijn retour langsbrengen?

Dat kan zeker, meld je retour aan en kies voor een eigen verzendmethode.

Hoe lang duurt het voordat mijn retourzending is verwerkt?

Vanaf het moment dat wij je retourbestelling ontvangen hebben we 5-10 werkdagen nodig om deze te verwerken.

Afhankelijk van jouw gekozen betaalmethode kan het nog enkele werkdagen duren voordat je de terugbetaling ontvangen hebt.

Hoe lang geeft Zentana garantie?

Bij Zentana heb je op elk product 2 maanden garantie.

Voor sterling zilveren/gouden sieraden heb je 3 maanden garantie.

Is er een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?
Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice. Stuur je ordernummer & een foto van het desbetreffende item, dan kijken we mee naar een passende oplossing

Het elastiek van mijn armband is geknapt, heb ik hier garantie op?

Indien je armband binnen 2 maanden stuk is gegaan heb je recht op een reparatie of vervanging van het product.

Is een product kapot of ben je ontevreden over een besteld artikel?

Je kunt altijd contact opnemen of meld direct je defecte artikel aan via onze portaal.

Mijn armband past niet, wat kan ik doen?

Indien je een armband met elastiek hebt die te groot is, kun je hem zelf knippen. Je kunt er 1-2 kralen tussenuit halen en de armband opnieuw knopen.

Als je armband te klein is, kun je deze reparatie-set bijbestellen. Hier zit genoeg elastiek in + enkele extra kralen en tussenstukjes.

Ga naar productinformatie

Reparatieset Elastiek - Groter & Kleiner Maken Sieraden - Reserve Extra Onderdelen

€3.99 EUR
 per 
Op voorraad

Repareer je armband

Maak je armband kleiner of groter

Stijl met een extra bedeltje

Handig als back-up

We zijn er bijna

Groene doelen

0%

Van de bestellingen worden op de fiets afgeleverd

0%

Plasticvrije verpakkingen

0%

Van de retouren worden gerecycled of gedoneerd